Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ

    Здравейте колеги! Преди няколко дни ми се наложи да пътуван от Стара Загора до Пловдив. Жена ми караше до там и обратно. Като седнах на другия ден в колата и забелязах нещо странно. Като превключвам от 3 ма 4 скорост и обортомера мине над 2.500 оборота и колата все едно я форсирам на едно място. Натискам газта а тя само се форсира. Отпускам малко и си влиза в ритъм. Това се случва и от 4-та на 5-та по същия начин. Някой може ли да ми каже на какво се дължи това и дали е сериозно. Благодаря предварително
    Alfa Romeo 156 - 2.4 JTD

  • #2
    Не съм специалист но ми прилича на съединител за смяна или губене на налягане на течността ми се струва.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Здравей,

      Най-отгоре в раздела има важната тема със някои правила, както и в дясното от полето където се пишат постовете.

      Моля, оправете си заглавието на темата!!!

      # Пускайте темите в подходящия раздел и ги озаглавявайте смислено и информативно;
      sigpic
      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

      Comment


      • #4
        Извинявамсе за заглавието. Така добре ли е
        Налягането на коя течност не мога да разбера. Не съм много на ясно с тия работи
        Alfa Romeo 156 - 2.4 JTD

        Comment


        • #5
          Колега аз имах същия проблем с моята белисима.Оказа се съединителя.Смених го и тръгна на пушка.Ако и твоя е изгърмел се приготви да кихнеш 400 лева.
          Алфа Ромео 156 1.8 TS 16v.'98

          Comment


          • #6
            Имам и една ролака която е за смяна. Тази която е с пружина скърца от време на време. Може ли и тя да е причината нещо? Или няма такива филми?
            Alfa Romeo 156 - 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              По рринцип по-вероятно е съединителя да е заминал или да трябва просто реглаж за да искара още известно време.

              Течността за която ти казах е тази която ползава сервото на съединителя.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Мислех, че съединителят е саморегулиращ се! Но симптомите са за
                смяна на съединителя.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kish4o
                  Извинявамсе за заглавието. Така добре ли е
                  Налягането на коя течност не мога да разбера. Не съм много на ясно с тия работи
                  Перфектно е колега
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fastedy
                    Мислех, че съединителят е саморегулиращ се! Но симптомите са за
                    смяна на съединителя.
                    Ааа не знам дали е саморегулиращ или не. Аз от скоро имам алфа и до там не съм стигнал, а и не ми се иска и да стигам.

                    По това което прочетох ми се струва, че буксува съединител и е за смяна
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Като сперш не ти ли мерише на феродо около колата? Защото според мен ако съединителя боксува би трябвало да мирише яко на феродо.
                      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                      Comment


                      • #12
                        Не е задължително да мирише. Тои буксува само при голямо натоварване. Пича ако си кара нормално ще му буксува само при тръгване или при голямо натискане на педала на газста.

                        Имам една колежка в работа. Тя имаше така проблем с тиграта. ПОдава газ, оборотите стигат 5000, едва върви и не сме усещали да мирише. Но тя като тръгне веднъж си кара спокойно и няма буксуване. И го смениха де и се оправи.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря на всички които се включиха в тази тема. Ами не мирише на феродо. Съединителя нормално си отделя. Не съм ходил още в сервиз сега я карам само из града и нямам проблеми като не вкючвам 5-та. ина4е на по-ниските скоротси защто не го прави същия проблем ако е от съединителя. На 1-стигам 4000 оборота, 2-ра пак толкова , на трета до 2600-3000и няма проблеми. Не знам трябва да я види и майстор не ми се мисли
                          Alfa Romeo 156 - 2.4 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Съединителя се натоварва най малко на първа и най мног на 5 затова когато е на 5 приплъзва просто съединителя е свършил и ако продължаваш да я караш така в най скоро време ще те остави на пътя и на първа няма да изка да тръгва а да не говорим че може да се надраска огледалния диск (маховика) а той не е в комплект с останалите части за ремонт на съединител а и цифрата е сериозна. Да няма после едиколкоси пари ми взеха да ми оправят колата.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Колко струва нов съединител? Смяната сложна ли е? Маийсторите ще ме одрусат и те доста ми се струва? В този случай какво се сменя има там и някъв претискателен диск май или нещо такова? Добре де като сменям 5-та без да съм вдигнал 2500 оборота-в смисъл съм на 80 90 км/ч не го прави това?
                              Alfa Romeo 156 - 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X